Je vhodné uplatňovať reklamáciu písomnou formou. Vždy je potrebné pri reklamácii uviesť vadu, ktorú kupujúci vytýka. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi vydať potvrdenie o tom, kedy spotrebiteľ právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie spotrebiteľ požaduje. Ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Ak uplatní kupujúci právo z chybného plnenia, potvrdí mu druhá strana v písomnej forme, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.
Upozorňujeme klientov, že k reklamácií príjmame iba produkty, ktoré boli zakúpené v e-shope Marimex.sk alebo v našej predajni v Bratislave, Rožňavská 17. Tovar, ktorý bol zakúpený u našich obchodných parnerov je nutné reklamovať u predajcu, kde ste tovar zakúpili.
Reklamácia infrasauny:
Vždy nás kontaktujte písomnou formou na e-mail reklamacie@marimex.sk. Prosíme o uvedenie čísla objednávky alebo ako prílohu uviesť daňový doklad o zakúpení výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list, popis problému a v prípade viditeľného poškodenia fotodokumentáciu. Infrasauna sa pri nahlásení reklamácie fyzicky neodosiela ani osobne neodovzdáva. Všetko je riešené individuálne podľa problému a postup predaný odbornému pracovníkovi.
Reklamácia trampolíny:
V prípade poškodenia po krátkej dobe užívania (napr. do pol roka - v priebehu sezóny, v ktorej sa uskutočnil nákup) je možné závadu zdokumentovať a zaslať na e-mail info@marimex.sk spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúra, blok z registračnej pokladne), ktorý slúži ako záručný list a popisom problému k posúdeniu.
V prípade poškodenia v dobe dlhšej (napr. od pol roka od zakúpenia a viac - po dobu záruky) prosíme o fyzické zaslanie tovaru na adresu ( Šenkvická ul. 14/N, 902 01 Pezinok ) spolu s daňovým dokladom, ktorý slúži ako záručný list a vyplneným reklamačným formulárom alebo odovzdať na našej predajni v Bratislave na Rožňavskej 17. K reklamačnému procesu prosíme zaslať iba poškodené komponenty, nie celú trampolínu.
Reklamácia bazéna alebo vírivky:
Závada sa prejavila pred montážou alebo bezprostredne po napustení, tak je nutné konkrétny problém zdokumentovať a zaslať spolu s popisom a daňovým dokladom, ktorý zároveň slúži ako záručný list na e-mail reklamacie@marimex.sk. Bez fotdokumentácie nie je možné posúdenie na diaľku. Výjazd servisného technika na posúdenie závady pri nadzemných bazénoch nie je možný.
K posúdeniu je nutné tovar zaslať na adresu Šenkvická ul. 14/N, 902 01 Pezinok spolu s daňovým dokladom a reklamačným formulárom alebo s rovnakými dokumentami ososbne odovzdať k reklamačnému procesu v predajni na Rožňavskej 17 v Bratislave.
V prípade prejavenia závady pri druhom napustení bazéna (teda druhú sezónu od zakúpenia), je vždy nutné fyzické posúdenie výrobku. Zašlite teda prosím tovar spolu s daňovým dokladom, ktorý zároveň slúži ako záručný list, vyplneným formulárom na adresu Šenkvická ul. 14/N, 902 01 Pezinok alebo osobne v predajni na Rožňavskej 17. K reklamácií bazéna prineste/odosielajte iba poškodené časti výrobku. Napr. len plášť bazéna Tampa bez plastových prechodov stien - pokiaľ bazén vyteká. Pri bazéne Florida v prípade vytekania opäť iba holý plášť bez prechodov a bez konštrukcie. Plášť bazéna alebo vírivky prosím k reklamácií doručiť v takom stave, aby bolo možné závadu výrobku objektívne posúdiť.
Pri vírivkách Intex zasielajte k reklamačnému procesu rovnako ako pri bazénoch, iba poškodenú časť. Vírivky označené MSpa musia byť na reklamáciu kompletné (vždy nafukovacia časť s ovládacím panelom).
Reklamácia filtrácie:
Po rozbalení je viditeľné poškodenie výrobku, prosím o nafotenie závady a zaslanie na e-mail info@marimex.sk spolu s daňovým dokladom, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
V prípade, že po prvom zapojení filtrácie nefiltruje, prosím urobte podľa návodu zapojenie, zavodnenie a umiestnenie filtrácie. Na zákazníckej linke s Vami môžu prejsť všetky možné varianty pred samotnou reklamáciou. Pokiaľ závada pretrváva, je nutné doručiť čerpadlo na reklamačný proces (zaslať na adresu Šenkvická ul. 14/N, 902 01 Pezinok alebo osobne odovzdať v predajni na Rožňavskej 17).
Pri filtráciach zasielajte iba poškodenú časť, napr. nádobu bez piesku, bez tesnenia a čerpadla bez pripojovacích hadíc, tesnení a ďalších komponentov.
Pri osobnom odovzdaní reklamácií v predajni na Rožňavskej 17, nepríde k posúdeniu ale iba k prijatiu reklamačného procesu. Na adrese Šenkvická ul. 14/N, 902 01 Pezinok nie je možné osobné odovzdanie reklamácií.