Zásielky je možné doručiť len na adresu v Slovenskej republike. Do zahraničia nedoručujeme.
Cena dopravy
Cena dopravy je závislá od hodnoty objednákvy a výberom dopravcu. Od určitej hodnoty objendávky ponúkame dopravu zadarmo. Aktuálna hodnota objednávky, pri ktorej je doprava zadarmo, je zobrazená na každej stránke vpravo hore, pod odkazom "Môj účet". Pre vybrané produkty je však nastavená individuálna cena dopravy, bez ohľadu na informáciu o doprave zadarmo.
- Vybrané produkty alebo skupiny produktov môžu mať individuálnu cenu dopravy.
- Objednávky do 120€ - dopravné od 3,49€.
- Objednávka nad 120€ - doprava zadarmo.
- Pokiaľ sa koná akcia "Doprava zadarmo", môže byť doprava zadarmo limitovaná minimálnou výškou objednávky a nemusí sa vzťahovať na všetky produkty v ponuke.
- Cenu dopravy sa vždy dozviete v Košíku, kde si vyberáte spôsob dopravy a platby.
Preprava tovaru
Môžete využiť tieto spôsoby doručenia tovaru:
Prepravná spoločnosť GEIS -paletová preprava
- Zásielky nad 50kg alebo objemovo rozmerné zásielky doručuje spoločnosť GEIS - paletová preprava.
- Zásielku prepravca privezie klientovi na palete. Paleta klientovi nezostáva, musí si tovar zložiť a paletu vrátiť prepravcovi.
- V prípade, že povaha zásielky nedovoľuje tovar zaslať prostredníctvom GEIS, vyhradzujeme si právo na zmenu dopravy tak, aby bola zásielka čo najkvalitnejšie doručená.
- Doručujeme iba v rámci Slovenskej republiky.
- Dopravné 5,80€.
Prepravná spoločnosť SPS (PPL CZ) - balíková preprava
- Zásielky do 50kg doručuje spoločnosť SPS na adresu klienta.
- V prípade, že povaha zásielky nedovoľuje tovar zaslať prostredníctvom PPL/SPS, vyhradzujeme si právo na zmenu dopravy tak, aby bola zásielka čo najkvalitnejšie doručená.
- Doručujeme iba v rámci Slovenskej republiky.
- Dopravné pri balíkoch do 2 kg 3,80€.
- Dopravné pri balíkoch od 2 kg do 50 kg 5,80€.
Zásielkovňa - doručenie na odberné miesto
- Balíkové zásielky do 4kg s uložením na zvolenom odbernom mieste Zásielkovna.sk. V súčasnej dobe ponúkame viac ako 1000 odberných miesto na Slovensku.
- V prípade, že povaha zásielky nedovoľuje tovar zaslať na odberné miesto, vyhradzujeme si právo na zmenu dopravy tak, aby bola zásielka čo najkvalitnejšie doručená.
- V prípade zaplnenosti odberného miesta môže Zásielkovna.sk zmeniť odberné miesto doručenia, alebo zaslať tovar na adresu klienta.
- Doručuje iba v rámci Slovenskej republiky.
- Dopravné od 3,49€.
Osobný odber
- Osobné vyzdvihnutie tovaru na predajni v Bratislave - Rožňavská 17 (mapa).
- Tovar pre osobný odber je kompletovaný v centrálnom sklade a po skompletizovaní prevezený do predajne.
- Akonáhle bude tovar pripravený k odberu, budeme Vás informovať e-mailom a SMS. Pokiaľ ste túto výzvu nedostali, tovar ešte nie je možné vyzdvihnúť a zakúpiť.
- Tovar bude pre Vás rezervovaný na predajni po dobu 5 pracovných dní, potom bude objednávka stornovaná.
- Vybraný tovar môže byť na osobný odber nedostupný (nadrozmer, možné poškodenie, kapacita predajne).
Možnosť zmeny prepravnej spoločnosti
Upozorňujeme klientov, že naši pracovníci v expedícií môžu vo výnimočných prípadoch zvoliť iný druh prepravnej služby ako ten, ktorý si klient vybral v objednávke. Informáciu o tom, ktorá prepravná služba bude zásielku doručovať, nájdete v e-maily "Vybavenie objednávky", ktorý zasielame klientom v deň expedície.
Termín a miesto doručenia zásielky
- Hodina dodania objednávky je závislá na dispečingu prepravnej spoločnosti. Na základe e-mailu "Vybavenie objednávky", kde nájdete aj číslo zásielky, si môžete s dopravcom termín upresniť. Je len na prepravnej spoločnosti, či Vašej požiadavke vyhovie alebo nie.
- Presný termín dodania v objednávke nie je možné vyžadovať.
- SPS, GEIS dodáva tovar za prvé uzamykateľné dvere (napr.vchodové dvere, recepcia a pod., kam zájde s paletovým vozíkom). Pokiaľ si prajete umiestniť tovar inam, prosím, zaistite si vlastnú pomoc, nie je možné to žiadať po vodičovi prepravnej spoločnosti.
Kontrola tovaru pri poškodení
Zákazník si musí pri prevzatí zásielky skontrolovať stav doručovanej zásielky, či nie je poškodená alebo inak poničená. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu tovaru, odporúčame zásielku neprevziať, resp. požiadať dopravcu o vyhotovenie zápisu o poškodení zásielky a potvrdenie tejto skutočnosti Vašim podpisom. Ak následne po prevzatí zásielky zistíte, že je tovar poškodený alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktujte. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.